2221021891 - 6936523471

Free Shipping > 70€

phone

Τηλεφωνικές παραγγελίες

22210-21891

693-65-23-471

Για αγορές
άνω των 70 €

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

 

ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
-Εάν ο πελάτης επιθυμεί αλλαγή προϊόντος έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία εκτιμώμενης παραλαβής του, χωρίς καμία επιβάρυνση επιστροφής, με την προϋπόθεση ότι η επιστροφή θα γίνει με τις συνεργαζόμενες με το PASSADENA ΕΛΤΑ & SPEEDEX Courier. Συγκεκριμένα η επιστροφή προς εμάς με την ένδειξη 'Χρέωση Παραλήπτη', με τις παραπάνω courier  είναι δωρεάν & μόλις παραλάβουμε το δέμα σας, γίνεται η αποστολή της αλλαγής σας, με επιβάρυνση 4ευρώ.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΡΟΥΣ Η' ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

-Εάν επιθυμείτε την ακύρωση μέρους ή ολόκληρης της παραγγελίας μετά την παραλαβή των προιόντων, μπορείτε να κάνετε επιστροφή εντός 7(εφτά) εργάσιμων ημερών, από την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσής & θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας στον τραπεζικό σας λογαριασμό που θα μας γνωστοποιήσετε, εντός 7(εφτά) εργάσιμων ημερών ή τα χρήματά σας θα πιστωθούν για οποιαδήποτε νέα παραγγελία επιθυμείτε. Σε περίπτωση αλλαγής αρχικής παραγγελίας, οι 7 ημέρες μετρούν από την ημέρα της πρώτης(1) παραγγελίας.

Οι επιστροφές που αφορούν επιστροφή χρημάτων, θα επιβαρύνουν τον πελάτη με τα έξοδα αποστολής. Εάν πραγματοποιήσετε επιστροφή με την ΕΛΤΑ COURIER ή τη SPEEDEX & την ένδειξη "Χρέωση Παραλήπτη", θα αφαιρεθούν από το ποσό της επιστροφής σας 4ευρώ. Όλες οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται από την τράπεζα Πειραιώς.

*Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων σε διαφορετική τράπεζα από τη συνεργαζόμενη με το Passadena Πειραιώς, τυχόν διατραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη. 

 

Συγκεκριμένα τώρα, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει είτε τηλεφωνικά στα νούμερα 2221021891 & 6936523471 είτε αποστέλλοντας email στο info@passadena.gr (να συμπεριλαμβάνεται ο κωδικός παραγγελίας).

Tο κόστος της νέας αποστολής επιβαρύνει τον πελάτη με 4ευρώ. Σε περίπτωση διαφοράς τιμής υπάρχει & κόστος αντικαταβολής 3ευρώ.

Η διεύθυνση για όλες τις επιστροφές είναι :

ΣΑΚΚΗΣ ΖΑΦΕΙΡΗΣ, PASSADENA

ΑΒΑΝΤΩΝ 31

ΧΑΛΚΙΔΑ, 34100

Tηλ: 2221021891

 

!Δεν γίνονται αλλαγές ρούχων παλιάς collection με νέας collection, δηλαδή τα ρούχα που βρίσκονται στο φάκελο New Collection.

!!Οι αλλαγές γίνονται με το ποσοστό έκπτωσης της αρχικής παραγγελίας.

Για όλες τις επιστροφές είναι απαραίτητο να προηγηθεί επικοινωνία με  το PASSADENA & στο δέμα σας να συμπεριλαμβάνεται & η απόδειξη του προιόντος.

 

Μετά το πέρας των 7(εφτά) εργάσιμων ημερών δεν γίνονται δεκτές επιστροφές χρημάτων & μετά το πέρας των 14(δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ

Σε περίπτωση δεύτερης (2ης)επιστροφής  που αφορά στην ίδια παραγγελία τα έξοδα για την επιστροφή & την παραλαβή της παραγγελίας θα πρέπει να καλυφθούν από τον πελάτη. 

 

ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑΓΩΝ

Προκειμένου να επιστραφούν τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και το καρτελάκι αναγνώρισης μαζί με όλες τις υφασμάτινες ετικέτες του σχεδιαστή να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν, στην αρχική τους κατάσταση,μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης – Τ.Δ.Α. κλπ).

Ο πελάτης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι, σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό. 

-Τα ολόσωμα μαγιό και το κάτω μέρος των μπικίνι θα πρέπει να δοκιμάζονται επάνω από το εσώρουχο, χωρίς να αφαιρείται η προστατευτική αυτοκόλλητη ταινία. Για λόγους προστασίας της υγιεινής αν αυτή η ταινία έχει αφαιρεθεί ή αν τα είδη έχουν λερωθεί η επιστροφή τους δεν θα γίνει δεκτή και τα προϊόντα θα επιστραφούν στον πελάτη.

-Αλλαγές σε εσώρουχα, κάλτσες & μπουκάλια δεν γίνονται για λόγους υγιεινής.

-Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο κουτί συσκευασίας. Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή. 

 

Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, το PASSADENA υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με οποιοδήποτε άλλο είδος της ίδιας collection επιθυμεί ο πελάτης. Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη.
Το κόστος της νέας αποστολής βαρύνει τον πελάτη με 4ευρώ ανεξαρτήτως ποσού.

 

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα . Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. 
Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο, διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης εντός 7(εφτά) ημερολογιακών ημερών. Ωστόσο, το PASSADENA διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο πελάτης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό, το PASSADENA θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος. 

Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής. 
Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.

 

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΔΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ

 

-Στην περίπτωση που o πελάτης επιθυμεί να αλλάξει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία εκτιμώμενης παραλαβής του. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Ισχύουν οι παραπάνω όροι και προυποθέσεις των αλλαγών.