Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

 

  • ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
    Εάν ο πελάτης επιθυμεί αλλαγή προϊόντος έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημερομηνία που ήταν το δέμα της αρχικής του παραγγελίας προς παράδοση, με την συνεργαζόμενη Courier με το PASSADENA  ACS Courier ή Courier Center. Συγκεκριμένα η επιστροφή προς εμάς με την ένδειξη 'Χρέωση Παραλήπτη', με τις παραπάνω courier είναι δωρεάν & μόλις παραλάβουμε το δέμα σας, γίνεται η αποστολή της αλλαγής σας, με επιβάρυνση 4€.

 

  • ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΡΟΥΣ Η' ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Εάν επιθυμείτε την ακύρωση μέρους ή ολόκληρης της παραγγελίας μετά την παραλαβή των προϊόντων, μπορείτε να κάνετε επιστροφή εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών, από την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσής της πρώτης παραγγελίας σας & θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας στον τραπεζικό σας λογαριασμό που θα μας γνωστοποιήσετε, εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών ή τα χρήματά σας θα πιστωθούν για οποιαδήποτε νέα παραγγελία επιθυμείτε. Σε περίπτωση δεύτερης, τρίτης κτλ αλλαγής αρχικής παραγγελίας, οι 14 ημέρες μετρούν από την ημέρα της πρώτης(1) παραγγελίας.

Οι επιστροφές που αφορούν επιστροφή χρημάτων, θα επιβαρύνουν τον πελάτη με τα έξοδα αποστολής. Εάν πραγματοποιήσετε επιστροφή με την ACS Courier  ή την Courier Center & την ένδειξη "Χρέωση Παραλήπτη", θα αφαιρεθούν από το ποσό της επιστροφής σας 4ευρώ. Όλες οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται από τις τράπεζες Πειραιώς,Alpha, Eurobank & Εθνική.

*Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων σε διαφορετικές τράπεζες από τις συνεργαζόμενες με το Passadena , τυχόν διατραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη. 

*Σε περίπτωση επιστροφής παραγγελίας (αζήτητη ή απαράδεκτη) η οποία έχει εξοφληθεί με την ολοκλήρωση της , θα αφαιρούνται τα έξοδα αποστολής & επιστροφής  7€ από το τελικό ποσό της επιστροφής χρημάτων.

*Σε περίπτωση επιστροφής αλλαγής (αζήτητη ή απαράδεκτη) θα αφαιρούνται τα έξοδα αποστολής & επιστροφής 8€ από το τελικό ποσό της επιστροφής χρημάτων.

*Σε περίπτωση που η επιστροφή χρημάτων, επιθυμείτε να γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό που δεν είστε ο ίδιος δικαιούχος, θα πρέπει να σταλεί email με τα στοιχεία του δικαιούχου και το λογαριασμό τραπέζης, για λόγους ασφαλείας.

 

Συγκεκριμένα τώρα, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει είτε τηλεφωνικά στα νούμερα 2221021891 & 6936523471 είτε αποστέλλοντας email στο info@passadena.gr (να συμπεριλαμβάνεται ο κωδικός παραγγελίας).

Tο κόστος της νέας αποστολής επιβαρύνει τον πελάτη με 4€ ανεξαρτήτως ποσού.

Οι αλλαγές γίνονται με το ποσοστό έκπτωσης της αρχικής παραγγελίας.

 

Η διεύθυνση για όλες τις επιστροφές είναι :

ΣΑΚΚΗΣ ΖΑΦΕΙΡΗΣ, PASSADENA

ΑΒΑΝΤΩΝ 31

ΧΑΛΚΙΔΑ, 34100

Tηλ: 2221021891

 

Για όλες τις επιστροφές είναι απαραίτητο να προηγηθεί επικοινωνία με  το PASSADENA & στο δέμα σας να συμπεριλαμβάνεται & η απόδειξη του προιόντος.

Μετά το πέρας των 14(δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων & χρημάτων.

 

  • ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ

Σε περίπτωση δεύτερης (2ης)επιστροφής  που αφορά στην ίδια παραγγελία τα έξοδα για την επιστροφή είναι δωρεάν με τις παραπάνω courier και τα έξοδα επαναποστολής είναι στα 4,00€. Οι 14 (δεκατέσσερεις) ημέρες ισχύουν από την ημερομηνία τις πρώτης παραγγελίας.

 

  • ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑΓΩΝ

Προκειμένου να επιστραφούν τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και το καρτελάκι αναγνώρισης μαζί με όλες τις υφασμάτινες ετικέτες του σχεδιαστή να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν, στην αρχική τους κατάσταση,μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης – Τ.Δ.Α. κλπ).

Ο πελάτης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι, σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό. 

-Τα ολόσωμα μαγιό και το κάτω μέρος των μπικίνι θα πρέπει να δοκιμάζονται επάνω από το εσώρουχο, χωρίς να αφαιρείται η προστατευτική αυτοκόλλητη ταινία. Για λόγους προστασίας της υγιεινής αν αυτή η ταινία έχει αφαιρεθεί ή αν τα είδη έχουν λερωθεί η επιστροφή τους δεν θα γίνει δεκτή και τα προϊόντα θα επιστραφούν στον πελάτη.

-Αλλαγές σε εσώρουχα, κάλτσες ,καλσόν, κολάν με χάρτινη δεμένη ταινία & μπουκάλια δεν γίνονται για λόγους υγιεινής.

-Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο κουτί συσκευασίας, όπως και οποιαδήποτε εγγραφή/σημείωση. Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή. 

 

Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, το PASSADENA υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με οποιοδήποτε άλλο είδος της ίδιας collection επιθυμεί ο πελάτης. Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη.
Το κόστος της νέας αποστολής βαρύνει τον πελάτη με 4ευρώ ανεξαρτήτως ποσού.

 

  • ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα . Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. 

Ο πελάτης υποχρεούται να ελέγξει άμεσα το προϊόν που παρέλαβε και να ενημερώσει για οποιοδήποτε ελάττωμα η χτύπημα κατά την μεταφορά την ημέρα που το παρέλαβε ή το αργότερο την επόμενη ημέρα. Μετά το πέρασμα αυτού του χρονικού περιθωρίου ο πελάτης αποδέχεται ότι το προϊόν είναι ιδιοκτησία του και ότι ζημιά προκληθεί στο προϊόν μεταγενέστερα κατά την εγκατάσταση η χρήση του προϊόντος είναι ευθύνη δική του.
 

Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο, διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης εντός 7(εφτά) ημερολογιακών ημερών. Ωστόσο, το PASSADENA διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο πελάτης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό, το PASSADENA θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος. 

Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων ή λανθασμένης εκτέλεσης παραγγελίας εκ μέρους μας , ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής. 
Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.

 

 

ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ

 

-Στην περίπτωση που o πελάτης επιθυμεί να αλλάξει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία εκτιμώμενης παραλαβής του. Τα έξοδα της επιστροφής καλύπτονται από τον πελάτη, καθώς και τα έξοδα της αποστολής* (12,40€) της αλλαγής επιβαρύνουν τον πελάτη.

*Τα έξοδα αποστολής 12,40€ αφορούν αποστολές που δεν ξεπερνούν τα 2 κιλά.

 

Ισχύουν οι παραπάνω όροι και προυποθέσεις των αλλαγών.