Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

 

  • ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να πραγματοποιήσει αλλαγή προϊόντος εντός 14 ημερών, από την ημερομηνία που ήταν το δέμα της αρχικής του παραγγελίας προς παράδοση.

Η αλλαγή μπορεί να γίνει μέσω των συνεργαζόμενων courier του PASSADENA, ACS Courier ή Courier Center.

Η επιστροφή του προϊόντος προς εμάς είναι δωρεάν, εφόσον γίνει με την ένδειξη 'Χρέωση Παραλήπτη' μέσω των παραπάνω courier. Μόλις παραλάβουμε το επιστραφέν προϊόν, η αποστολή της αλλαγής σας θα πραγματοποιηθεί με την χρέωση των 4€.

 

  • ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΡΟΥΣ Η' ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Εάν επιθυμείτε την ακύρωση μέρους ή ολόκληρης της παραγγελίας σας μετά την παραλαβή των προϊόντων, μπορείτε να προχωρήσετε σε επιστροφή εντός 14 ημερών από την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης της πρώτης παραγγελίας σας. Στην περίπτωση αυτή, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας γνωστοποιήσετε εντός 14 ημερών ή θα πιστωθούν για μια μελλοντική παραγγελία σας.

Σε περίπτωση δεύτερης ή επόμενης αλλαγής στην αρχική παραγγελία, οι 14 ημέρες μετρούν από την ημερομηνία παράδοσης της πρώτης παραγγελίας.

 

Επιστροφή Χρημάτων

Οι επιστροφές χρημάτων θα επιβαρύνουν τον πελάτη με τα έξοδα αποστολής. Αν η επιστροφή γίνει μέσω ACS Courier ή Courier Center με την ένδειξη 'Χρέωση Παραλήπτη', θα αφαιρεθούν 4€ από το ποσό της επιστροφής σας.

Οι επιστροφές χρημάτων γίνονται μέσω των τραπεζών Πειραιώς, Alpha Bank, Eurobank, και Εθνική Τράπεζα. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό που δεν ανήκει στον ίδιο τον πελάτη, απαιτείται αποστολή email με τα στοιχεία του δικαιούχου και τον αριθμό λογαριασμού για λόγους ασφαλείας.

 

Επιστροφή Αζήτητης ή Απαράδοτης Παραγγελίας

  • Για επιστροφή προϊόντος που έχει εξοφληθεί, τα έξοδα αποστολής και επιστροφής (7€) θα αφαιρεθούν από το τελικό ποσό της επιστροφής χρημάτων.
  • Για επιστροφή αλλαγής προϊόντος (αζήτητο ή απαράδοτο), τα έξοδα αποστολής και επιστροφής (8€) θα αφαιρεθούν από το τελικό ποσό της επιστροφής χρημάτων.

 

Επικοινωνία για Ακύρωση ή Επιστροφή

Για να προχωρήσετε σε ακύρωση ή επιστροφή, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών, είτε τηλεφωνικά στα 2221021891 και 6936523471, είτε αποστέλλοντας email στο info@passadena.gr (μην ξεχάσετε να αναφέρετε τον κωδικό παραγγελίας).

 

Κόστος Νέας Αποστολής

Το κόστος της νέας αποστολής επιβαρύνει τον πελάτη με 4€ ανεξαρτήτως ποσού.

Οι αλλαγές θα γίνονται με το ποσοστό έκπτωσης της αρχικής παραγγελίας.

 

Διεύθυνση για Επιστροφές:

ΣΑΚΚΗΣ ΖΑΦΕΙΡΗΣ, PASSADENA
ΑΒΑΝΤΩΝ 31
ΧΑΛΚΙΔΑ, 34100
Τηλ: 2221021891

 

Για όλες τις επιστροφές, είναι απαραίτητο να προηγηθεί επικοινωνία με το PASSADENA και να συμπεριληφθεί η απόδειξη αγοράς του προϊόντος μέσα στο δέμα της επιστροφής.

Επιστροφές προϊόντων και χρημάτων γίνονται δεκτές μόνο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σας. Μετά την παρέλευση αυτής της προθεσμίας, δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων και χρημάτων.

 

  • ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ

Σε περίπτωση δεύτερης (2ης) επιστροφής που αφορά στην ίδια παραγγελία, τα έξοδα επιστροφής είναι δωρεάν με τις παρακάτω courier (ACS Courier ή Courier Center) και τα έξοδα επαναποστολής ανέρχονται σε 4,00€.

Η προθεσμία των 14 (δεκατεσσάρων) ημερών ισχύει από την ημερομηνία παράδοσης της πρώτης παραγγελίας.

 

  • ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑΓΩΝ

Για να επιστραφούν τα προϊόντα, αυτά δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία. Το καρτελάκι αναγνώρισης του προϊόντος, μαζί με όλες τις υφασμάτινες ετικέτες του σχεδιαστή, πρέπει να παραμείνουν προσαρτημένα στο προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Επίσης, το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης, Τ.Δ.Α. κλπ).

Ο πελάτης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι. Σε αντίθετη περίπτωση, θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση που του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό για επιστροφή.

 

  • Ολόσωμα μαγιό και κάτω μέρος μπικίνι: Πρέπει να δοκιμάζονται επάνω από το εσώρουχο, χωρίς να αφαιρείται η προστατευτική αυτοκόλλητη ταινία. Για λόγους προστασίας της υγιεινής, εάν η ταινία έχει αφαιρεθεί ή τα προϊόντα έχουν λερωθεί, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή και τα προϊόντα επιστρέφονται στον πελάτη.
  • Εσώρουχα, κάλτσες, καλσόν, κολάν με χάρτινη δεμένη ταινία και μπουκάλια: Δεν γίνονται δεκτές αλλαγές για λόγους υγιεινής.
  • Επιστροφή παπουτσιών: Δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών ή ταινιών συσκευασίας επάνω στο κουτί συσκευασίας, ούτε οποιαδήποτε εγγραφή/σημείωση. Εάν τα κουτιά των επιστρεφόμενων προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή

 

Αντικατάσταση Προϊόντος

Εφόσον πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις για επιστροφή, το PASSADENA υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με οποιοδήποτε άλλο επιθυμεί ο πελάτης. Σε περίπτωση που το νέο προϊόν έχει μεγαλύτερη αξία, η διαφορά επιβαρύνει τον πελάτη.

Το κόστος για την αποστολή του νέου προϊόντος ανέρχεται σε 4€, ανεξαρτήτως ποσού παραγγελίας.

 

  • ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Ελαττωματικά θεωρούνται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή παρουσιάζουν κατασκευαστικό σφάλμα. Προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης ή φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά.

Ο πελάτης υποχρεούται να ελέγξει άμεσα το προϊόν κατά την παραλαβή του και να ενημερώσει το PASSADENA για οποιοδήποτε ελάττωμα ή ζημιά κατά τη μεταφορά την ημέρα της παραλαβής ή το αργότερο την επόμενη ημέρα. Μετά το πέρας αυτής της προθεσμίας, ο πελάτης αποδέχεται ότι το προϊόν θεωρείται ιδιοκτησία του και οποιαδήποτε ζημιά προκύψει στη συνέχεια, είτε κατά την εγκατάσταση είτε κατά τη χρήση του προϊόντος, είναι ευθύνη του.

Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον είναι διαθέσιμο. Αν το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε άλλο είδος επιθυμεί εντός 7 ημερολογιακών ημερών.

Το PASSADENA διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διαπιστωθεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο πελάτης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό, το PASSADENA θα προβεί στην επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.

Για την επιστροφή και την νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων ή σε περίπτωση λανθασμένης εκτέλεσης παραγγελίας εκ μέρους μας, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής. Εάν προκύψει διαφορά στην τιμή του νέου προϊόντος, η διαφορά θα επιβαρύνει τον πελάτη.

 

 

ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ

 

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει αλλαγή προϊόντος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία εκτιμώμενης παραλαβής του.

Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με χρέωση του πελάτη, ο οποίος επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή, καθώς και με τα έξοδα αποστολής της νέας αλλαγής, τα οποία ανέρχονται σε 12,40€ για αποστολές βάρους έως 2 κιλά.

Ισχύουν οι παραπάνω όροι και προϋποθέσεις των αλλαγών (που αναφέρονται προηγουμένως στην πολιτική επιστροφών και αλλαγών του PASSADENA).